čtvrtek 7. března 2019

Náš zákazník - náš pán

Našich zákazníků si velice vážíme, i když je to s nimi leckdy náročné :). Pochopitelně to platí i opačně a ne vždy jsme všichni  naladěni na vlnovou délku všech zákazníků a všech jejich požadavků, kteří si pak nutně musí pomyslet, že jsme banda naprostých ignorantů, nevzdělanců a svým způsobem bláznů.
Do jisté míry jsme blázni úplně všichni :-)
No, posuďte sami a zkuste odpovědět:

Co říci do telefonu paní, která Vám k prodeji nabízí bukvice či jiné lesní nebo parkové plody?:)

Jak odpovědět na dotaz, z jakého důvodu je menší a útlejší kniha dražší než kniha formátu A4?:)


Jak se tvářit, když zákazník marně hledá LPíčko skupiny Queen v abecedě pod písmenem K?:)
Protože K jako KVÍN :)

Jakou knihu doporučit pro tchýni, které je 60 let, nevíte o co se zajímá, jaké má záliby nebo koníčky a vlastně ani tak moc nečte a navíc to má být dárek k šedesátinám?:)

Myslím, že těchto pár příkladů mluví za vše :)



2 komentáře:

  1. Velmi jsem se pobavila, znám v přímém přenosu,před 35 lety jsem prodávala v knihkupectví na Václaváku, dnešní knihkupectví Kanzelsberger. To co po nás občas zákazníci chtěli: Mach a Labaštová(Mach a Šebestová), Krysa z druhého patra(Myš v 11. patře.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, dělal jsem v knižním oboru nějakou dobu. Člověk by řekl, že pro knihy budou chodit ti, kteří k nim mají nějaký vztah a nebo alespoň umějí číst. Jenže když jsou na policích třeba A3 cedule typu "Fantasy", "Romány" apod a někdo prohlíží všechno možné a pak se zeptá "kde máte romany?" tak můžete být sebelépe naladění, ale napadne Vás v hlavě jediná otázka a to "a číst umíte?"... Práce s lidmi je těžká a obdivuji každého, kdo kvůli ni zatím neskončil v blázinci.

    OdpovědětVymazat

                                                                 Historie (tak trošku) Každý se většinou zabývá historií svého rodu, jest...