pondělí 3. června 2019

Kde si nejraděj čtete oblíbenou knihu?


Je spousta lidí, kteří nemohou číst v autě...Někteří proto, že řídí :-), jiným se dělá špatně díky "skákajícím" písmenkům. Ruší vás spolucestující a raději si čtete před spaním nebo na toaletě, případně v jiných zákoutích vašeho bydlení?

Já osobně jsem se naučila číst v doprvních prostředcích, protože jsem zjistila, že jinde mi to zkrátka nejde. Z toalety se snažím co nejdřív odejít, postel mám zas spojenou POUZE a jenom se spaním a číst v poloze ležícího střelce je pro mě značně nepohodlné, takže mi vlastně nezbývá nic jiného než číst cestou do práce a z práce. Naučila jsem se vypouštět okolní šum...A to až do té míry, že jsem několikrát přejela stanici, kde jsem měla naplánovaný výstup a jednou jsem se dokonce podívala i do DEPA pražského metra :).



Máte i vy nějakou kuriózní "nehodu" spojenou s vaší oblíbenou knihou?



Žádné komentáře:

Okomentovat

                                                                 Historie (tak trošku) Každý se většinou zabývá historií svého rodu, jest...